20.10.2014

Do dziś żałuje, że w kolorze jaki mam żakiet nie kupiłam torebki, na jednym z moich zagranicznych wyjazdów. W Polsce nigdzie nie mogę trafić na podobną. Bardzo mi brakowało takiego akcentu w minionym letnim sezonie. Chociaż za zieleniami nie przepadam ten odcień dość mocno zadomowił się w mojej szafie, a w połączeniu z mocnym intensywnym różem to dla mnie idealny duet na słoneczne dni
Żakiet w kolorze limonki w fasonie w którym czuje się doskonale. Zdobyty na tegorocznych przecenach, długo wyczekany ale upolowany. Dzisiaj w wersji na sportowo. A Agata się szkoli intensywnie w ramach swojej pracy, także dziś zdjęcia „solo”.















Marynarka – Zara% 159,90 zł
Spodnie – Bershka% 29.90 zł
Pasek  – Bershka% 9.90 zł
Pierścionki- H&M, Parfois, I am

1 komentarz:

Unknown pisze...

śliczne kolorki :))